onsdag 11 januari 2012

Chillaxin'

Idag hade jag bara 2 lektioner i skolan eftersom första lektionen, svenska, var inställd. Så när jag slutade 11.50 hade jag bestämt med en kompis att vi skulle ses vid bussen lite innan kl. 1 och vi skulle då fika (ja, på bussen). Innan det gick jag runt lite på stan och köpte en vit långärmad top på H&M och en mascara. Sen gick jag vidare till MQ där jag igår hade provat ett par skitsnygga skinnshorts. Så jag köpte dom och ett snyggt armband till min mamma som hon velat ha men inte hittat i rätt färg. Så jag tänkte att jag kunde vara en snäll dotter och köpa det till henne!

Ja, sen hare inte hänt så mycket mer. Ska käka lunch nu så skriver jag kanske mer ikväll och lägger upp en bild på shortsen om jag orkar.

Hare chill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar