söndag 8 januari 2012

Pengar växer inte på träd...

Har suttit och kollat runt på "lite" kläder typ halva dagen och det finns typ hur mycket som helst jag vill ha! Men nu börjar ju skolan imorgon så då blire att kolla runt på stan så mycket man hinner.

Det som ska inköpas är iaf:

  • Assnygga shorts jag hittade på MQ
  • Skinnjacka
  • Svarta jeans
  • Vit och svart skjorta
  • Hår inpackning bl.a.
  • Goggles, skidjacka och skidbyxor (jackan och byxorna betalar jag inte själv, btw)
Om man ändå vore gjord av pengar...

Sen när allt det är fixat ska jag börja spara till ett xbox 360. Får se hur det går...

Om typ en timme ska jag iväg och rida lektion på STERK med UA. Tror det var markarbete som stod på schemat idag och jag skriver senare ikväll hur det gick osv. 

Hare chill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar