måndag 9 januari 2012

Hela världen är så underbar om man är korkad, tom och glad.

Idag vare ju första skoldagen efter lovet och den var rätt så chill även om vi följde schemat som vanligt redan från början. På tyskan repeterade vi lite om prepositionerna som styr ackusativ och dativ så då kunde man luta sig tillbaka och bara chillaxa. Idrotten var däremot lite jobbigare med en rätt så enkel hinderbana men som avslutades med avslappning. På matten fick vi tillbaka våra nationella prov vi gjort innan lovet och jag är nöjd med resultatet och fick det betyg jag trodde jag skulle få.
 När lektionen var slut gick jag och en i klassen till Espresso House och fika för jag var skyldig henne det eftersom hon bjöd mig innan lovet. Så vi satt där och pratade lite vi gick till våra bussar.

Innan skolan köpta jag äntligen Spotify Premium så nu syncar jag musik för fullt till iPhonen så jag har något att lyssna på i bussen till och från skolan. Jag kan verkligen inte åka buss en längre sträcka utan musik om jag inte sitter och pratar med någon, ofc. Blir så himla uttråkad av tystnaden som uppstår...

Kemiuppgiften är färdigskriven och ska nog skickas in imorgon på lektionen om jag inte vill ändra lite till så den blir "perfekt".

Imorn blire ridlektion på kvällen också och barbacka ridning står på schemat! Kan gå hur som helst eftersom kyla = knäppa hästar.

Min favoritbild på slottet som togs förra vintern [klicka på den för större bild]

Hare chill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar