torsdag 12 januari 2012

Skills, that kills

Måste bara säga att jag hade världens flyt med bussarna på eftermiddagen! Precis när jag kom ut från skolan så glider buss nr. 19 in mot hållplatsen så jag hoppade på den och kom precis i tid till centralen där min andra buss, 115 mot Kolbäck, stog och väntade. Extra nice vare ju att den va nästan helt tom så det var bara att välja och vraka mellan sätena. Sen kom jag på att mamma var hemma så hon kunde hämta mig i Kolbäck så jag slapp vänta där i en halvtimme på nästa buss så det va rätt så sweet.

Fick btw alla rätt på tyskaförhöret vi hade igår om prepositioner som styr dativ och ackusativ. Nice! Känner att jag nog kan få ett riktigt bra betyg i tyska om jag skärper mig på proven och inte gör en massa slarvfel som jag gjort på de senaste proven vilket har resulterat i ett lite surt B i betyg... Men kursen är inte slut än så allt kan hända!

Nu ska jag skriva klart det sista på kemin som ska in imorn och plugga lite mer på engelskaglosorna som också är till dess.

Produktbild på shortsen jag köpte igår. De finns att köpa HÄR.

Hare chill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar