söndag 8 januari 2012

Död...

Ridpasset gick ju sådär... Jag var trött och hästen var lite seg men det gick tillslut! Nu ska jag chilla resten av kvällen och tagga till skoldagen imorgon med riktig "tagg-musik". Och så ska jag kolla på lite How I met your mother, ofc.

Mitt spotify tog helt slut idag också men imorgon ska jag köpa premium igen. Som jag saknat det! Så nu är jag "tvungen" att lyssna på youtube... Känns väldigt "old-school" men är man musik-beroende så är man.

Måste bara tipsa om några awesome låtar:


  • 'Jag är en vampyr' med Markus Krunegård
  • 'Aural Psynapse' med deadmau5 (finns ej på Spotify, tyvärr...)
  • 'I'm not alone' med Calvin Harris feat. deadmau5
  • 'Kärlek vid sista ögonkastet' med Maskinen
  • 'Levels' med Avicii (tröttnar aldrig på denna!)

Hare chill, folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar